czwartek, 28 czerwca 2012

Spotkajmy się we Wrocławiu na II DLWC !

Kochani, 
Zapraszamy na  II Dolnośląskie Letnie Warsztaty Craftowe do Wrocławia. 
Czeka tam na Was wiele atrakcji...
Studio75 z tej okazji przygotowało dla Was konkurs „ Moje lato z latte” 



Zasady udziału w konkursie:
  Należy wykonać dowolną w formie i technice pracę tj. kartka, scrap, notes, pudełko itp. 
Praca powinna być wykonana w kolorach: 
zielenie l/lub błękity z beżem. 
Mile widziane są elementy brokatowe w postaci preparatów lub papieru brokatowego. 
Konkurs sponsoruje Studio.75: 
Do wygrania zestaw papierów z kolekcji „summer & latte” oraz kartonów „100% brokat” marki studio75.pl 
Nagroda o wartości 50 zł + rabat na jednorazowe zakupy w sklepie internetowym 20% . 

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie ;)  




8 komentarzy :

  1. Rozumiem, że pracę należy dostarczyć na zlot!

    OdpowiedzUsuń
  2. Do zobaczenia we Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miło będzie Was zobaczyć i Wasze prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka pytań, jak mam rozumieć zestaw kolorystyczny,
    czy błękit z beżem lub zieleń z beżem
    czy błękit z beżem lub zieleń?
    Czy mogę wcześniej opublikować pracę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Makartina, każde podane zestawienie kolorystyczne jest ok. Praca nie powinna być wcześniej publikowana.
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję.
    Pytam bo zrobiłam kartkę beżozieloną i zaczęłam się zastanawiać ;)
    Ale już jasne :)

    OdpowiedzUsuń