piątek, 14 grudnia 2012

Słodkie lata '60

Ach, co to była za radość, kiedy dotarły do mnie papiery z nowej kolekcji Sweet Home zaprojektowanej przez Novinkę. Zapewne, podobnie, jak wiele z Was, poczułam, że powstały one specjalnie z myślą o mnie! Delikatność, kobiecoś, a może taka perfekcyjna pani domu? Lubię czasem oglądać landrynkowe kolory lat 60tych, słodkie róże, turkusy - szczególnie w kuchni. Tutaj dostałam małą namiastkę tego. I cóż,  nie mogłam nie zacząć od przepiśnika ;)




 Na okładce są trzy warstwy papierów, z moimi ulkubionymi przeszyciami. Poza tym, z kwiecistego paska powycinałam cudowne róże. Już wiem, że często będą się pojawiać w moich pracach, bo są śliczne!



Jak się przyjrzycie, to zauważycie również, że różyczki pokryłam medium spękającym. Prawda, że to ładnie wygląda?


Z paska z napisami wycięłam owal ze sztućcami, który posłużył mi za podkładkę pod ćwiek z obu stron notatnika. te sztućce równiez pokryłam medium spękającym.




Do całości musiałam, po prostu musiałam użyć wstążeczki w kratkę. By nie było za słodko wybrałam czekoladową.


Na wewnętrznej okładce zrobiłam kieszonkę, w którą można wsunąć karteczkę z listą zakupów potrzebnych do zrobienia obiadu.


Tylnej wewnętrznej strony już nie ozdabiałam, bo nie chciałam zakryć cudnego wzoru na papierze.



Mam nadzieję, że taki przepiśnik niejedną z Was (a może niejednego?) zachęci do działania nie tylko przy stole robótkowym ale również i w kuchni!


Użyłam produktów:




 


 
   



Uwaga, uwaga!!!
Dla naszych Fanów i klientów mamy promocję!!
Idą święta - to hasło, na które otrzymacie 20% rabatu na prawie cały asortyment w sklepie studio75. 
Promocja trwa do 17.12.2012 do godziny 23.59
















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz