środa, 13 lutego 2013

Notes w płótnie / Notebook in canvas

Witajcie :)
Dziś moja inspiracja oparta jest na płótnie craftowym.
Notes, którego okładka nie podobała mi się okleiłam brązowym płótnem craftowym a następnie użyłam beżowo-szarego, które ozdobiłam stemplami oraz embossingiem na ciepło.
Płótno craftowe jest idealne do oklejania okładek, fantastycznie stempluje się na nim oraz przeszywa ;)


Welcome :)
Today my inspiration is based on crafted canvas.
Notebook covered the brown canvas and then I used a beige-gray, which embellished with stamps and embossing.
Crafted canvas is perfect for wrapping covers, fantastic stamped on it and the stitching ;)






Nowość w studio75 - Vintage memories KIT
Have You seen Vintage memories KIT

Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do sięgnięcia po płótno craftowe
Warm wishes and invite you to take down the canvas crafted

Novinka







1 komentarz :