piątek, 13 grudnia 2013

Zimowo-świąteczne inspiracje

Witajcie moi mili!

Bardzo się cieszę z dzisiejszego posta, ponieważ mogę Wam pokazać bliżej moje inspiracje, które pojawiły się w magazynie online Magiczny Czas. Kto jeszcze nie miał okazji go obejrzeć, to serdecznie zachęcam, znajdziecie w nim mnóstwo inspirujących pomysłów od wielu projektantów.

Hello Dears!
I'm so happy today to have the opportunity to present you my projects published in online magazine "Magiczny Czas". I do really recommend it to you as it's full of inspirational ideas.

W pierwszej kolejności przedstawiam Wam szare koperty, które zyskały nowe, kolorowe życie. Przerobiłam je na opakowania na drobne prezenty, albo książki. Nie tylko mogą być dodatkiem, ale również i ozdobą świąteczną. Do ich wykonania użyłam zimowej kolekcji Przy Kominku oraz letniej Sunshine Love.

At first I present you two envelopes that I altered a little bit. Now the are design to be the present wrappings. You can put small gifts or books there and later use them as a xmas decors. I used two paper collections: Warm Wishes and Sunshine Love. 



Na kopertach są moje ukochane przeszycia, używałam również białej farby, koronki. Guziczki, które widać poniżej, przeżywają drugie życie, ponieważ pochodzą z ukochanych, znoszonych bucików mojej córki.

I used my beloved sewings, whire acrylic paint and fabrics. I gave the second life to the buttons, they come from sweet, worn  daughter's shoes. 



Tutaj wykorzystałam również odbitkę stempla z kolekcji Vintage Memories - czyż nie sprawia prawdziwie świątecznego wrażenia?

I used here an candelier ruuber stamp from Vintage Memories collection. It looks so cosy, doesn't it?



Moją druga propozycją jest notes, który zatytułowałam "Prezentownik" - tak sobie pomyślałam, że nie tylko ja mam czasem problem z pomysłem na prezent dla bliskiej osoby. A zdarza się, że bez okazji pojawiają się pomysły, które potem ulatują. Dlatego teraz jest notes, w którym można je spisać, kiedy tylko na nie wpadnę.

Now I'd like to present my second project. This's a small notebook called "A present book". I believe that many of us have problems when buying present. Sometimes the ideas come to my mind during the year, unexpectedly. Now I have a notebook where I can write them down.





A na koniec całość mojej inspiracji:

And again my projects together:



Jeszcze raz zachęcam Was do obejrzenia magazynu!

Once again I recommend the magazin with all of my heart!



Użyłam:

I used:







1 komentarz :