czwartek, 29 maja 2014

Gościnny czwartek w studio75 / GD Justyna with charming LO.

Mam na imię Justyna, w świecie blogowym możecie mnie znaleźć pod nickiem Szydełkiem w oko. 

Scrapbooking to taka moja mała odskocznia od codzienności, którą pokochałam miłością wielką do tego stopnia, że nie wyobrażam sobie dnia bez cięcia i klejenia. Póki co nie mam jeszcze wypracowanego stylu czy formy, nadal poszukuję i eksperymentuję. 
Uwielbiam tekturę, recycling, szydełkowe elementy, przeszycia oraz ręcznie klejone kwiaty.
Ostatnio coraz bardziej ciągnie mnie w stronę mediowania, chlapania, twórczego bałaganu ;) 
To jest to co sprawia mi dużą frajdę :) 

Moje prace znajdziecie na moim blogu http://szydelkiemwoko.blogspot.com/
Bardzo dziękuję :)

Jako inspirację przygotowałam LO korzystając z kolekcji papierów Craftlove
Papier pięknie komponuje się z czernią, którą ostatnio uwielbiam  .


Do tego mnóstwo tuszowania, stemplowania, chlapania i moich ulubionych przeszyć.
 Wisienką na torcie jest zdjęcie mojego osobistego przystojniaka.




Naszemu gościowi ślicznie dziękujemy za występ w studio75 oraz przygotowanie tego pięknego LO 

********
Zapraszamy  gorąco do udziału w koronkowym wyzwaniu #5, które prowadzi nasza projektantka JaMajka.
Please join our challenge#5 run by our designer JaMajka.


4 komentarze :

  1. piękne LO, a ja uważam, że masz swój niezwykły i intrygujący styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Często oglądam prace Justyny i podziwiam jej talent . Pozdrawiam ,

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje prace, zwłaszcza te mediowe :) a dzisiejszą znów zachwycasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny bardzo Wam dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń