piątek, 13 marca 2015

Kartka z kieszonką / Card with pocket

Witajcie Kochani :)
Moja dzisiejsza inspiracja, to opakowanie, w którym zostaną podarowane pieniądze, czyli kartka z kieszonką. Bazę kartki przygotowałam z białego kartonu 300 g, całość okleiłam papierami z kolekcji Pan i Pani Black (użyłam papierów z bloczka 15x15 cm), ozdobiłam tekturowym zegarem, papierowymi kwiatami i kremowymi różami na tiulu.


Hello Dears :)
My today's proposal is a card with a pocket.
I prepared a base of white cardboard. I covered the base papers from the Mrs&Mr Black collection (6x6" set) and I embellished it with paper flowers, chipboard clock and roses on tulle.





  
    
  
  


* * *
Mam nadzieję, że dołączycie do naszego wyzwania #3.
I hope you will join us & play along in our Challenge 3.


* * *


Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wielu kreatywnych chwil spędzonych z nami :)

I wish you many creative moments with Studio75 :)
With best wishes!







4 komentarze :