piątek, 3 lutego 2017

Birthday Cards

Cześć, dzisiaj chciałabym pokazać dwie kartki urodzinowe z papierami z kolekcji Marzenia Alicji oraz z moimi pierwszymi kwiatami z foamiranu. Moje wycięte kwiatki przyłożylam do żelaska i czekałam aż spadną. Takie początki :-)

Today I would like to share two birthday cards with Alice's Dreams collection and with my very first foamiran flowers. I just placed on iron my flowers (one by one) and waited until they fell down. This is the beginner's method ;-)



Do pierwszej kartki użyłam Marzenia Alicji 06 oraz Marzenia Alicji 01.

There are on my first card Alice's Dreams 06 and Alice's Dreams 01.


W centrum kartki moje dwa kwiatki z foamiranu. Pręciki zrobiłam sama wg kursu, który opisałam w tym poście - klik - z tym, że zamiast herbaty dodałam złoty drobny brokat. Kwiatek wycięłam wykrojnikiem Leane Blossom 06.

This two large flowers I handmade with foamiran. I added my handmade stamens. You can find a tutorial here. This time I did not use ground tea but fine gold glitter. To die cut the flowers I used Leane Blossom 06 die.


Druga kartka jest również z kwiatkami z foamiranu. Jest jeden większy oraz trzy malutkie.

There are on my second card also foamiran flowers. One larg and a few tiny ones.



U dołu widać malutkie kwiatki z foamiranu.

There are, at the bottom, two tiny foamiran flowers.


Ten kwiat zrobiłam używając wykrojnik Spellbinders Rose Creation i pręciki z herbaty.

This flower I handmade using Spellbinders Rose Creation die and my handmade stamens with ground tea.



I used:




Serdecznie pozdrawiam.
Have a nice day!
Joanna


4 komentarze :