poniedziałek, 15 maja 2017

Coś delikatnego / Something Delicate from Alice's Dreams

Witajcie, drodzy przyjaciele!
Hi, dear friends!

Dziś jestem tutaj z nową porcją inspiracji dla Was! Po raz kolejny stworzyłam  bardzo lekką pastelową kartkę z kwiatem z foamiranu i srebrnymi mikro-perełkami. Nadal tworzę z mojej ulubionej kolekcji "Marzenia Alicji". Mam jeszcze tyle pomysłów na jej użycie! Po prostu uwielbiam te delikatne kolory i wzory!
Today I'm here to share with you a new portion of inspiration :) Again a very light pastel card with my foamiran flower and silver micro-beads. I still can't get enough of my favourite "Alice's Dreams" collection. So many ideas to use it! Love those delicate colors and prints!









Dziś użyłam:

Today I used:

  




 Zapraszam serdecznie na nasze majowe wyzwanie "Z Dodatkiem Złota".


Let me also remind you about our current  "Hint of Gold" challenge.  You still have time to join it until 26th of May!


Do widzenia! Uściski, Olga xxx

See you soon! 
Hugs, Olga xxx











2 komentarze :